Co se dělo v únoru 1988?

  1.   2. dokončuji klávesový "joystick" k ovládání her podle pražského schématu. (S pákovým joystickem jsem se nikdy nesžil)
  2.   2. jedu do Prahy za kolegy programátory. Odvážím si sérii her 3D Mikrotron QR.
3D Mikrotron QR2
  6.   2. je v klubu brigáda. Po ní dokončuji první verzi programu VEGRAP3 a přemýšlím nad 3D hrou....
12.   2. jedeme s klubem do Plzně na třídenní seminář o práci s mládeží ve SVAZARMu.
            Koná se v místním HiFi klubu. Ze jsem taky poprvé slyšel hudbu z CD.
13.   2. V CALGARY začínají zimní olympijské hry. Tehdy se ještě zimní i letní OH konaly ve stejném roce.
Logo Olympiády v CALGARY
14.   2. cestou zpátky se v Praze opět stavuji za klukama z 4004/482 ZO. (Odvážím si první verzi programu VMON)
17.   2. na členské schůzi žádám o vystoupení z SSM. Odchod z této téměř povinné organizace tehdy nebyl příliš obvyklý.
18.   2. mi vedoucí klubu svěřuje mikropočítačový systém QR6000 na který mám vytvořit blíže neurčený program.
            Je to vana s moduly, zdrojem a hexa klávesnicí s možností připojení TV monitoru. Systém je postaven na procesoru 8080.
počítač QR6000
            Nikdy stoprocentně nefungoval a tak jsem ho po deseti letech rozebral na součástky.
22.   2. si v konkurenční organizaci SSM půjčuji domů PMD 85-2A abych ho otestoval.
23.   2. testuji PMD85-2A, zjišťuji odlišnosti a upravuji FLAPPY pro obě verze - vznikají FLAPPY+3. Poté zkouším upravit MANICA2.
            Upravuji pouze zavaděčku a obrázek, další změny si Láďa ve svém programu musí udělat sám...
25.   2. se slaví Vítězný únor a já konečně vítězím nad FLAPPY+3, když se mi podaří opravit poslední chyby v předělávce.
26.   2. v klubu pracuji na předělávkách her BOULDER A PENETRATOR. Finální verze dostávají do názvu číslici 3.
29.   2. pokračuji v předělávkách. Do obrázků dopisuji hlášku o kompatabilitě s oběma verzemi PMD85.