1. 3. se snažím získat data z Prince of Persia. Celá hra je ale komprimovaná.
3. 3. upravuji program "Utility" pro MRS - už umí kopírovat, mazat a formátovat.
6. 3. opět pracuji na kreslícím programu pro SHARP. Je určen pro tvorbu dat a animací.
11. 3. Dodělávám komprimační program pro data. Tento zápis umožňuje vykreslení barevného obrázku před, nebo za pozadí.
13. 3. opět rozkétá Zmijovec.
15. 3. Vytvářím novou sadu ovládacích ikon a přepracovávám některé rutiny animačního programu.
17. 3. začínám překládat SHARP konverzi hry DIZZY 4.
21. 3. dokončuji překlad.
23. 3. jedu do Brna na výstavu FIBEX 93. Večer mi Kanaďan předvádí svůj skener k SHARPu.
27. 3. píšu komprimační program, abych hru DIZZY zkrátil. Po úpravách se nevejde se do paměti SHARPu.
28. 3. se seznamuji s jinou větví vývoje osobních počítačů: APPLE Classic.
29. 3. konečně úspěšně komprimuji hru DIZZY, aby se dala nahrát do paměti.